وب لاگ متحصنین ژنو

وب لاگ متحصنین ژنو
وب لاگ متحصنین ژنو

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی
سایت همبستگی ملی
با پشتیبانی Blogger.

آقاي مالكي! غلط اضافي موقوف!

آقاي باتلر با سخن گفتن از انحلال مجاهدين و جا به جايي اشرف در داخل عراق، تلاش كرد از ديواري بلند تر از قد خودش بالا رود كه به زمين افتاد. چرا آقاي مالكي از سرنوشت او عبرت نگرفت و باز هم از بستن اشرف و به دروغ، از توافق نماينده سازمان ملل در اين مورد صحبت كرد؟ آيا او روي اين حساب مي كرد كه نماينده دبيركل در دقيقه 90 و در ديدار خداحافظي، دچار شرم حضور است و مي توان از كيسه او خرج كرد؟
بعد از شكست حمله 19 فروردين و بعد از اثبات ناكارآمدي 300 بلندگو و جنگ رواني 24 ساعته و محاصره، در وادار نمودن اشرف به تسليم؛ و بعد از تصميم دادگاه اسپانيا و تصويب ماده الحاقي در كنگره آمريكا و... اينجور بي گدار به آب زدن را نمي توان تماماً به حساب ناشيگري و بي تجربگي سياسي گذاشت. كلاشي و تقلب وسرقت مشروعيت سازمان ملل براي موجه نشان دادن داعيه بستن اشرف، حكايت از نياز حياتي خامنه اي و مزدوران عراقي اش دارد، كه نابودي خود را در بقاي اشرف مي بينند.
پاسخ دفتر نمايندگي سازمان ملل متحد، كه به قول خبرگزاري آسوشيتدپرس همواره خود را از درگيري هاي سياسي به دور نگه مي دارد و به قول واشينگتن پست يك اقدام نادر است؛ تو دهني محكمي به مالكي و خامنه اي است كه تنها با پايداري اشرف محقق شده و نشانه پيروزي اين پايداري است.
اين پيروزي از آينده اي روشن، نه تنها براي اشرف و مجاهدين، بلكه براي آزادي و دموكراسي در ايران خبر مي دهد و نشان مي دهد كه به رغم مدعيان، قيام و انقلاب مردم ايران سرد و خاكستر نشده، بلكه همچنان گدازان است.
آنها مي خواهند با دهانهاي آلوده خود نور خدا را خاموش كنند در حاليكه خدا مي خواهد اين نور را فروزانتر سازد اگرچه ارتجاع و استعمار را خوش نيايد.