وب لاگ متحصنین ژنو

وب لاگ متحصنین ژنو
وب لاگ متحصنین ژنو

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی
سایت همبستگی ملی
با پشتیبانی Blogger.

دو كامنتي كه تمام حقيقت را بيان كردند

ديروز شاهد يك كمپين بي سابقه با هدف اخراج مجاهدين از بالاترين بوديم. اكثر كاربران با اين كمپين مخالفت كردند و بسياري آبشخور آن را وضعيت خراب رژيم به خصوص در روزهاي خرداد و ماه قيام دانستند.
اين كمين به خاطر مخالفت گسترده كاربران، با شكست مواجه شد و گردانندگان بالاترين اقدام به حذف اين كمپين و بستن حساب يكي از كاربران آن كردند.
شكست اين كمپين پيروزي دموكراسي بر استبداد است و نشان مي دهد كه اكثريت كاربران بالاترين، تحت تأثير موج نفرت و خشونتي كه سود آن را فقط حاكمان مستبد مي برند، قرار نمي گيرند.
در لينكها و كامنتهايي كه در رابطه با اين كمپين در بالاترين ظاهر شد، نظرات مختلفي در مورد علت اين كمپين داده مي شد، اما دو كامنت بيش از بقيه حقيقت را بيان كرده اند. يكي از موضع ناظري بي طرف و ديگري از موضع يك مخالف مجاهدين
نگاهي به اين دوكامنت بيندازيد:
كاربري به نام كدخدا در واكنش به «اسير» خواندن اشرفي ها نوشته است:
اتفاقا برای من هم سوال هست که بچه های اشرف که هرشب سر و مرو گنده هستند و تازگی ها هم دائم ترانه و سرود و موزیک پخش میکنند خیلی هم سرحال هستند ... بلاخره ما نفهمیدیم کجای اینها به اسیری میخورد! آخر این روزها همه یک ماهواره 50 هزارتومانی دارند و همینطور که برنامه های bbc نگاه میکنند برنامه های اشرف هم نگاه میکنند ... منکه گیچ شدم نمیدانم کدام شما درست یا کدام غلط می گویید .

كاربر ديگر در باره علت كمپين اخراج مجاهدين مي نويسد:

دلیل ارسال این لینکها اینه که مجاهدین دارن تلاش میکنن که از لیست گروههای تروریستی در آمریکا در بیان و اگه این اتفاق بیفته منابع مالی بسیار وسیعی در اختیارشون قرار میگیره تا دوباره ماشین شستشوی مغزیشونو راه بندازن. از اونجایی که بالاترین توسط مشاورین روابط اجتماعی نمایندگان کنگره مانیتور میشه ارسال این لینکها بسیار مهمه که میزان نفرت ایرانیان از این پفیوزها رو نشون بده و مانع این کار بشه.
كامنتها به قدر كافي گويا هستند. يك نفر از ايران بر تناقضي آشكار انگشت مي گذارد، اما دومي، بيان كننده علت واقعي اين كمپين است و كاري به اين ندارد كه مجاهدين تروريست هستند، يا نيستند.
كاري به اين ندارد كه معتبرترين دادگاهها در اروپا و آمريكا به بي پايه بودن اين برچسب رأي داده اند.
كاري به اين ندارد كه در اثر همين برچسب و به بهانه همين اتهام، جان چه انسانهايي از دست رفته است.
او معتقد است كه براي جلوگيري از خروج مجاهدين از ليست تروريستي آمريكا به هر كاري بايد دست زد.
با اينحال به نظر من اين دو كامنت تمامي حقيقت را در مورد اين كمپين بيان كرده است.