وب لاگ متحصنین ژنو

وب لاگ متحصنین ژنو
وب لاگ متحصنین ژنو

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی
سایت همبستگی ملی
با پشتیبانی Blogger.

اكبر گنجي: مجاهدين 500 هزار ميليشيا در در سراسر ايران سازماندهي كرده بودند

خبرگزاري حكومتي ايسنا روز 9 خرداد از قول رفسنجاني گفت در روز 30 خرداد 1360 500 هزار نفر به خيابانها ريختند و ما در مجلس در محاصره بوديم.
اين اولين بار نيست كه يكي از مقامات رژيم به گستردگي ابعاد نيروهاي مجاهدين اعتراف مي كند، آخوند محمدي، رئيس ستاد تروريستي نصر، که مسئول امور عراق در دفتر خامنه اى و سپس معاون سیاسى رادیو و تلویزیون رژیم بود در سخناني كه از تلويزيون رژيم پخش شد گفت: «در اوایل انقلاب شاید حدود۵۰۰هزار میلیشیا گروههاى تروریستى در کشور سامان داده بودند» (تلویزیون رژیم ۲۵/۱۲/۷۸).
و این‌هم اکبر گنجى كه در روزنامه عصر آزادگان به تاریخ ۱۴دى ۱۳۷۸ نوشت: «گروههایى بود که رهبرى استثنایى و کاریزمایى امام خمینى را قبول کرده بودند ... جبهه دوم متشکل از شخصیتها و گروههاى سیاسى بود که با رهبرى امام در دوران تأسیس دولت مسأله داشتند… دسته دوم شامل گروههاى مسلحى بود که با اصل انقلاب و شکل گیرى جمهورى اسلامى مسأله داشتند… فرقه رجوى در رأس این سازمانهاى تروریستى قرار داشت… و با پشتیبانى پانصد هزار میلیشیا (شبه نظامیان) که در سراسر ایران سازماندهى کرده بودند، مى‌توانند هسته اصلى نیروهاى جبهه اول را که در حول و حوش امام قرار دارند، قلع و قمع کرده و جمهورى خلقشان را برقرار کنند».