وب لاگ متحصنین ژنو

وب لاگ متحصنین ژنو
وب لاگ متحصنین ژنو

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی
سایت همبستگی ملی
با پشتیبانی Blogger.

هشياري ـ افشاي يك مأمور وزارت اطلاعات آخوندي در فضاي مجازي

 

وزارت اطلاعات آخوندي روز سه شنبه 6 ژوئن 2012 با به كارگيري تعدادي از مأموران و مزدورن شناخته شده اش اقدام به برگزاري يك اكسيون در سنت ميشل و يك جلسه در محلي مخفي نمود. وزاررت اطلاعات در اين اكسيون و جلسه كه براي درخواست اخراج مجاهدين از فرانسه برگزار شده بود, يكي از جاسوسان خود به نام بهيه جيلاني كه وي را به عنوان دكتر جامعه شناس و فعال حقوق بشر معرفي مي كرد، علني نمود.
در اين جلسه كه بدون اعلام قبلي و به طور مخفي، در يك محل ناشناخته برگزار شده و خبر آن بعد از برگزاري تنها از طريق يك كليپ در يوتوب يكي از سايتهاي وزارت اطلاعات به نام «آريا ايران» پخش شده, تعدادي از مزدوران شناخته شده و پيشاني سياه وزارت اطلاعات، از قبيل محمد حسين سبحاني، جهانگير شادانلو، محمد كرمي , مهدي خوشحال, جواد فيروزمند, حامد صرافپور, علي اكبر راستگو, جمشيد طهماسبي,بتول سلطاني, عليرضا نصر اللهي و ...  حضور داشتند.
بهيه جيلاني كه از ماهها پيش در پوشش فعال حقوق بشر در فضاي مجازي پيدايش شده، با باز كردن چندين صفحه در فيس بوك به نام (Bahieh Jailani)
با مواضعي فريبنده و ظاهراً ضد رژيمي تلاش دارد تا فعالان فضاي مجازي را به دام وزارت اطلاعات بيندازد.

نامبرده همچنين ضمن تماس با برخي شخصيتهاي سياسي مبارز تلاش دارد آنها را به جلسات برنامه ريزي شده توسط وزارت اطلاعات بكشاند.

فعالان فضاي مجازي و فيس بوك با طرد اين مزدور وزارت اطلاعات، فضاي مجازي محيط ايرانيان را از آلودگي به مأموران وزارت اطلاعات پاك نمايند.
آدرس صفححات فيس بو ك جاسوس وزارت اطلاعات   بهيه جيلاني:

http://www.facebook.com/bjailani

http://www.facebook.com/b.jailaniii