وب لاگ متحصنین ژنو

وب لاگ متحصنین ژنو
وب لاگ متحصنین ژنو

سایت همبستگی ملی

سایت همبستگی ملی
سایت همبستگی ملی
با پشتیبانی Blogger.

كوه موش زائيد!

وزارت اطلاعات بارها اعلام كرده بود كه اگر مجاهدين از اشرف خارج شوند، از كنترل تشكيلات بيرون آمده و «رها»! مي شوند و هزار هزار به زير قباي ملا باز خواهند گشت. بعد از شروع جا به جايي ساكنان اشرف به ليبرتي، لاشخورهاي اعزامي اطلاعات آخوندي در انتظار وعده هاي خود فرموده، در اطراف ليبرتي براي شكار بريده، كمين كرده بودند.
از طرف ديگر، دستورات لازم براي ايجاد انواع ممنوعيتها و فشارها براي اين كه ليبرتي را به زندان خوفناكي براي اشرفيان تبديل كنند، صادر شده و انواع محدوديتها و موانع برقرار شده بود.
اكنون  4 ماه پس از انتقال اولين گروه مجاهدين از اشرف به ليبرتي و با وجودي كه 2000 نفر ساكنان اشرف به ليبرتي منتقل شده و تك به تك و چشم در چشم توسط مقامات سازمان ملل مورد مصاحبه قرار گرفته و تعيين هويت شده اند، رسوايي وعده هاي آخوندها در باره بريدگي و بازگشت به ايران, عالمگير شده است.
آري تمام فشارهاي دولت عراق به نيابت از آخوندها و نبودن حداقل امكانات و تحميل كمبود آب و برق و سوخت و نبودن تهويه در هواي داغ عراق، از ليبرتي يك زندان به تمام معنا براي اشرفيان ساخته، با اين همه، آخوندها در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام مانده اند.
 لاشخورهاي وزارت اطلاعات در به در دنبال بريده مي گردند تا كنفرانس مطبوعاتي به راه بيندازد و دنيا را روي سرش بگذارند كه ايهاالناس بياييد و ببينيد! ... نگفتيم؟ ديديد مجاهدين در اشرف گرفتار تشكيلات و در بند و زندان رجوي بودند؟ بفرماييد، حالا كه از اشرف بيرون آمده و به ليبرتي آمدند، دارند از زندان رجوي فرار مي كنند و به جهنم خميني پناه مي آورند!
از شما چه پنهان، وزارت، براي شكار بريده، دست به دامن صليب سرخ و نماينده سازمان ملل در عراق هم شده و اين كه چقدر براي چرب كردن سبيلهايشان هزينه كرده، بماند.
حالا ببينيد با اين همه بوق و كرنا و دود و دم و ولخرجي و سرمايه گذاري و ... بالاخره نتيجه چي شده و ملا به كجا رسيده؟

كوه موش زائيد!

اخيراً از سيماي آزادي شنيديم كه اشرفي هايي كه به ليبرتي رفته اند، چندي پيش دو بريده را كه كم آورده و توان تحمل اين محدوديتها و فشارها را نداشتند، خودشان تحويل سربازان عراقي دادند تا هرجا كه مي خواهند بروند. حالا يكي از اينها به نام قربانعلي حسين نژاد بعد از اين كه خودش را تسليم انجمن نجات و بنياد سحر آخوندي كرده و به استخدام وزارت اطلاعات درآمده و توجيهات لازم را دريافت نموده، اكنون سرو كله اش در فضاي مجازي پيدا شده و     با باز كردن يك حساب در فيس بوك، شروع به مبارزه آزاديبخش! نموده وادعاي سوابق مبارزاتي مي كند. نامبرده اما خجالت كشيده كه در سوابق مشعشع خود ذكر كند كه مدتي هم آخوند بوده و پادويي بهشتي و باهنر را مي كرده است.
قربانعلي حسين نژاد حالا به عنوان مأمور وزارت اطلاعات با اسم مجازي Ghorban Miane در فيس بوك به لجن پراكني عليه ساكنان اشرف و ليبرتي پرداخته و خواهان بيرون كشيدن آنها از زندان تشكيلات شده است!
اما اطلاعات آخوندي گاف بزرگي داده و قبل از  اينكه اين بريده خائن را در فضاي مجازي و فيس بوك براي لجن پراكني به اشرفيان مصرف كنند، او را در ارگانهاي شناخته شده اي نظير بنياد سحر و انجمن نجات و سايتهاي زنجيره اي مثل اينترلينك و هابيليان و ديگر سايتها و ورق پاره هاي رژيم علني كرده و سوزانده است. اما چه مي شود كرد، به قول معروف خدا دشمنان مقاومت را احمق آفريده است.
در لينك زير حضور و ارتباط نامبرده را با يكي از لاشخورهاي وزارت اطلاعات به اسم «بنياد سحر» مي بينيد:
اين هم همكاري نامبرده با لاشخور ديگر موسوم به «انجمن نجات» رژيم است كه به خط خودش در اين سايت نوشته است:
 قربانعلي حسين نژاد: ما جدا شدگان از فرقة کثيف رحوي از همة خانواده هاي اسراي اين فرقه در ايران و خارج مي خواهيم که هر جا هستند به عراق بيايند تا با فشار بر يونامي و کميسارياي پناهندگي ملل متحد فرزندانشان را که مي دانيم بسياري از آنها خواستار بيرون آمدن و جدايي از اين فرقه هستند از چنگ اين باند جهنمي در اشرف و ليبرتي نجات دهند تنها راه اختصاص محلي در کمپ جديد براي فرار و استقرار کساني که مي خواهند از اين سازمان جدا شوند و جدا کردن افراد از سران اين فرقه مي باشد.” 
براي آن دسته از دوستان فضاي مجازي كه انجمن نجات را نمي شناسند، خوب است گزارش آقاي جوانمردي فرستاده صداي آمريكا به عراق در رابطه با فعاليت اين انجمن براي سازمان دادن «خانواده ها» را در برابر اشرف, در يوتوب ملاحظه كنند: